dilluns, 5 de febrer del 2018

Per a Jane Austen:

Per a Jane Austen:

Estimada creadora: no sé si et recordes de mi, jo crec que sóc un personatge prou interessant i adorable per a tindre més rellevància en la teua història de “Orgull i prejudici”. És a dir…  El meu nom significa gatet!! Kitty...gatet, tu ja m’entens.

Sóc una cosa adorable i la meua tos va ser el millor de la història i per no mencionar que la majoria de les joves es poden sentir identificades amb mi ja que tinc el paper de la més “cotilla” de la família, com la majoria de joves.

Em vaig a fer una petita pausa (i un got de llet) abans de continuar amb aquesta carta i com  que me n’he adonat que  ja has acabat la història amb les meues germanes , i tinc tant que donar al món, podries fer algun nou llibre amb mi i el meu pare o alguna de les meues germanes!
Et deixe unes idees que m’agraden per aquí:

  1. “Kitty l’alcavota”
En un futur on la filla o el fill de la meua germana Lizzy té mals d’amor va a buscar ajuda a la seua (genial) tieta Kitty, aquesta amb els seus encanteris i pocions l’ajuda a aconseguir el seu amor.

    2.  “Les aventures dels Bennet”
Simplement una història on les meves germanes i jo trobem un mapa del tresor partint així cap a l’aventura (i Darcy junt a Bingley acaben malparats….així recupere a Lizzy i Jane)

Per ara aquestes són les meues idees per a una nova novel·la, espere que les tingues en compte.
Fins a la pròxima,  Creadora!

Amb amor,

Kitty.

1 comentari:

  1. He triat aquesta entrada perquè em pareix interessant, ja que recorde que quan vam llegir la novel·la Andrea sempre parlava de Kitty quan cap de nosaltres donàvem importància a aquest personatge i precisament per això crec que Andrea si que se la dona, perquè li sap greu que siga un personatge tan poc important per a la història i, encara que el llibre podria prescindir de la seua presencia, hi està

    ResponElimina

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...