diumenge, 7 d’octubre del 2018

Contactem amb tu

                                                                València, 6 d’octubre del 2018


Benvolguda Maria Aurèlia,


Sóc una alumna de primer de batxiller de l’IES Francesc Ferrer i Guàrdia de València. Li escric perquè en la classe de Literatura Universal estem treballant un dels seus llibres, Quim/Quima. Una de les activitats que ens ha proposat la professora ha sigut escriure-li una carta.


Si li dic la veritat se m’està fent un poc complicat escriure a una persona important però que desconec, l’exercici no és tan fàcil com em pensava. Fins i tot he arribat a buscar a internet: “Com començar una carta a algú famós”.


La nostra mestra ens ha explicat qui és vosté i ens ha contat alguna de les seues aventures de quan era xiqueta i anava a l’escola. Sé que sempre ha exercit una activa militància feminista i d’esquerres, això sí que ha provocat que augmente el meu interés per saber coses de vosté. També conec la seua passió cap a Virginia Woolf. Sé que Orlando, un dels personatges creats per aquesta autora li va servir d’ajuda per a la creació de Quim/Quima.


Només he llegit un capítol i, si li sóc sincera, m’està costant seguir-li el fil a la història. La meua professora em diu que no em preocupe perquè a mesura que vaja llegint tot es farà més àgil i ho comprendré millor.


Confie que amb el temps arribe a agradar-me el llibre i així conéixer-la una miqueta més.


Atentament,


Mar Miralles Lozano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...