dimecres, 30 de desembre del 2020

Carta amic invisible

 

Carta de la meua amiga invisibe.

Apreciada dona

Les multiples ocupacions que el meu càrrec d'investigador m'han tingut 
excessivment ocupat. No obstant això vull comunicar-li que no se m'ha 
esborrat del pensament, i per demostrar-li-ho li oferisc una 
plaent lectura a l'epera que mentre ho llisca em tinga també vosté al seu cor.
Atentament, li besa els peus Sherlock Holmes. 


El regne de les dones
Traducció del rus de Juan Gabriel Saiz
Editorial Viena 
Primera edició: maig de 2019


"L'art d'escriure consisteix 
a dir molt amb poques paraules."
                                              
                                                  Anton Txèkhov










 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...