dilluns, 8 d’octubre del 2018

Carta a Maria Capmany

Bon dia Capmany:


Els meus companys i jo anem a llegir el teu llibre "Quin-Quima". Llegirem el llibre que pràcticament copiares a Virgínia Woolf, com contares en la carta que tu li feres al teu llibre.
No entenc molt bé el teu llibre. Una de les causes podria ser que estic acostumada a llibres fàcils de comprendre i una altra causa podria ser que jo llig en castellà i no en valencià.
Espere que el teu llibre m'agrade tant com li agrades a la meua mestra de literatura. També m'agradaria que el llibre m'ajudara a comprendre millor el món de la transsexualitat i el transgènere.

Pd: Moltes gràcies per deixar en el món una petita part teua.

Petons, Marga


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...