dissabte, 1 de juny del 2019

Autoavaluació del treball del període d'entreguerres

Realment en aquest treball no he après massa de teoria, però bàsicament degut a què els meus
apartats (la línia del temps i el cinema) ja els coneixia. És a dir, no he realitzat cap investigació
exhaustiva perquè la majoria de dades ja les coneixia, així com el context històrico-cultural del període
d’entreguerres i les avantguardes.

Ara bé, crec que sí m’ha servit la part pràctica, ja que en tot el temps que portem de curs encara no
haviem fet cap treball en grup en cap matèria, i la monotonia resulta a vegades frustrant. Nogensmenys,
també ha resultat frustrant aquest treball en més d’un aspecte, sobretot en l’organització, ja que
sincerament, encara que vam intentar ficar una mica d’ordre, en cap moment el grup va aclarir-se sobre
què tenia que fer cadascú i on encaixaria després la seua part. Per això el nostre disseny inicial no ha
resultat satisfactori per a tothom i hi ha llocs buits.

Respecte a la meua implicació personal, he de dir que jo vaig intervenir en quatre aspectes del treball:
1) L’organització de l’espai (vàries vegades) amb Robert; 2) la línia del temps, on vaig ficar les dades
fonamentals i les fotografies; 3) l’apartat de cinema, on vaig procurar incloure una pel·lícula per any; 4) i
finalment, vaig guiar una mica a Jennifer i Nelson per a la filosofia.

El treball no ha sortit com jo esperava, el grup (al qual em refereix en tercera persona però evidentment
m’incloc) no ha sigut capaç d’organitzar el temps de treball i se’ns ha anat de les mans, però considere
que ho he fet el millor que he pogut i que he participat activament en tot moment.

Puntuació personal: 7/10
Puntuació del treball final: 5/10

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...