divendres, 14 de juny del 2019

Cinc textos, cinc comentaris


 "Els somnis, la cara oculta del pensament" de Gamarci R.


He triat aquest text perquè em va fer gràcia, ja que com ell, jo també somie coses molt estranyesGamarci en aquest text ens compta sobre els seus somnis, i ens explica la seua opinió d'ells; que d'acord amb la meua, pensa que els somnis són representacions mentals basats en la realitat, els quals existeixen perquè la ment humana necessita estar pensant en alguna cosa continuament.

"La mort" de Cerezo P.


Aquest text parla sobre un dels temes dels quals més escric, però el que més temo: la mort. Cerezo descriu el pensament en primera persona d'un home que acaba de tenir un accident. Ens porta per un camí de sentiments aterradors, en imaginar-nos ser nosaltres aquesta persona, tancada en el seu cos fins a la mort.

"La infància en un sol llibre" de Miralles M.


Aquest ha estat el text més tendre que he llegit fins ara. Llegint-ho em van venir records del meu pare i de la meua mare, de quan era petita i em llegien contes.
Per a mi la  lectura contínua sent també una assignatura pendent i estic d'acord amb què els instituts i col·legis haurien d'incentivar als alumnes a llegir per gust, no per obligació. "Molts joves desconeixen aquest món lector que la gent que llegeix hi ha descobert", com diu Miralles M.


D'acord amb el meu company Muñoz G, es pot viure sense oblidar, però i la condició de vida? Com el diu "l'oblit és necessari per a contínuar vivint", pots viure sense oblidar, però pots viure feliç? La resposta és no.

"La coeducació" de Marzo C.
M'agrada la manera en què està explicada què és la coeducació. El tema és molt actual i molt necessari, ja que sembla que molta gent no ho pot veure.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...