dilluns, 18 de febrer del 2019

CARTA


CARTA DE XIM PER A LIA

Dolça meva, petita meua, tu com ets? Jo sóc una persona que t’aprecia, t’estima i et vol, per tal com ets, preciosa.
Moltes dones n’havia vist pel carrer, de fet poden passar per davant meu tranquil·lament perquè en cap em fixaré. Jo només tinc ulls per a tu. Sigues com sigues, ets perfecta.
Les dones són totes meravelloses, no n’hi ha cap dona que siga imperfecta, però tu companyia de la meva vida, ets una persona que mai n’hi havia vist, com tu no n’hi ha ningú, com tu ningú és, com tu ningú ho farà, com tu ningú em somriurà.
Les dones, com diuen, no són d’una pasta totalment diferent de la nostra, vull dir, dels homes, de fet som totalment iguals tant a la forma de ser com al seu intel·lecte. No n’hi ha cap comparació, tots som iguals, imperfectes, jo em considere imperfecte però tal com som, hem de considerar-nos perfectes, tant per dins com fora.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...