dimarts, 29 d’octubre del 2019

La meua biografia lectora


La meua biografia lectora



El primer moment que vaig agafar un llibre va ser quan no sabia ni caminar, es tractava d’un llibre per a la piscina el qual es podia mullar, i anava sobre una familia de granotes. Afortunadament, continue guardant aquell llibre. Més tard, quan vaig començar a tindre ús de raó demanava totes les nits als meus pares que em llegiren un conte que es deia “Cuentos cortos para dormir”, que era un llibre on havien 30 històries diferents. Quan vaig passar a primària, ja vaig començar a llegir, a mi m’agradava molt, i vaig encetar el meu primer llibre l’estiu abans de passar a primària, aleshores quan vaig arribar al col·legi anava més avançada i llegia pel meu compte. A poc a poc, vaig anar descobrint nous llibres fins que em vaig enamorar de la saga de llibres de “Tea Stilton”, i em llegia cada llibre en una vesprada. Encara que també recorde molt un llibre que em va marcar que es deia “L’Àvia gàngster”. A partir d’eixe llibre i de la saga de Tea Stilton no trobava cap llibre que m’agradara tant com els altres i vaig deixar la meua passió lectora a un costat.



D’altra banda, el meu espai preferit per llegir, és en el sofà a la nit, perquè em pareix un lloc molt acollidor i un moment del dia molt tranquil per poder llegir agust. Finalment, m’agradaria que em tornarà a agradar llegir, ja que era una sensació única.



Resultado de imagen de l'avia gangster

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...