dimarts, 29 d’octubre del 2019

LA MEUA BIPGRAFIA LECTORA



 Si em pare a pensar, sincerament, no recorde molt si em llegeien els meus pares o la meva àvia, però d’alguna cosa que mai m’oblidaré és de quan la meva àvia em narrava contes inventats per ella sobre les aventures de la Sirenita, mentre que jo em dutxava. Solia insistir per a que ho escriguera, però mai em va fer cas i ara ja és tard, i em fa molta pena, és un dels primers records lectors que tinc.
Els primers llibres que em venen a la ment quan ho pense són tots els de TEO, que recorde que eren molt divertits i hi havia de diferents amb diferents adventures, i la meva mare solia estar amb mi i els llegiem juntes.
Un llibre que em va agradar era “Platero y yo”, que me’l va regalar la meva àvia i el vaig llegir varies vegades perquè em feia sentir moltes coses a mesura que llegia.
La lectura no m’ha aficionat molt, la veritat, i solia llegir els llibres que manaven a classe, com ara.
Els moments que trie per a llegir són, normalment, uns dies abans de l’examen per enrecordar-me bé, encara que sí que he gaudit d’alguns com per exemple FINIS MUNDI, de Laura Gallego, que el vaig h¡haver de llegir en tercer de l’eso.
Com a llibre que m’ha marcat podria dir AFTER, que el vaig llegir als 14 anys i 3 vegades perquè realment és un llibre que m’atrapava i em feia sentir el mateix que sentien els personatges, i crec que eixe és un dels principals objectius de la lectura.
La veritat és que sí que admire de certa manera a les persones que lligen, ja que em pareix una forma de ser una persona més culta, però jo crec que has de trobar els llibres ideals perquè per exemple jo m’aborrisc amb facilitat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Maria Mercé-Marçal

 La germana, l’estrangera Tot el llibre és en blanc i els camins invisibles que he deixat rere meu se’ls ha menjat, rabent, el caragol del t...